Ydelser

Vi brænder for at ændre verden

Alt det praktiske

Forretningsudvikling
Virksomhedsstrategi
Salgskampagner
Webdesign
Reklamefilm
Brand kommunikation
Digital strategi
Nudging strategi
Journalistik & kommunikation
Online
Design
Events
Kundecases
PR
Studie fotografering

Film er størst

Vi elsker film. Filmmediet er et af de mest effektfulde medier, hvis du vil fortælle en god historie. Youtube er den største filmkanal og er i eksplosiv udvikling.

  • Hver måned er der mere end 1 milliard besøgende på YouTube
  • 57 procent af alle danske internetbrugere besøgte YouTube i 2013
  • Der uploades mere end 100 timers video pr. minut.

Reklamefilm bliver set på en Ipad eller mobiltelefon. Den gamle PC er døende. Det er let at ligge på sofaen og tænde for mobiltelefonen. Her findes alle slags film. Rene reklamefilm, ”sådan gør du film”, introduktionsfilm og underholdning. I dag ses film på TV, web, på LinkedIn, i powerpoint-præsentationen, i butikken og i biografen.

Vi tror på film. Det har aldrig været større og det har aldrig været lettere. Vi synes, du skal gå til filmen og blive kendt.

Nudging – det kærlige puf

Det bedste er, at blive forført. Især hvis man ikke ved det. Det er dejligt, at blive båret i den rigtige retning – og helst så elegant, at man slet ikke bemærker det. Det er forførelsens kunst, og det tager vi i aktiv brug over for  dine kunder. I dag kalder vi forførelsens kunst “Nudging”.

Nudging  er en selvstændig disciplin, der bliver defineret som “et kærligt puf i den rigtige retning.” Med andre ord handler det altså om at puffe fremfor at diktere en retning.

I Erhvervsstyrelsen anvender man Nudging for at lette virksomhedernes administrative byrder. Målet er en effektiv offentlig service med færre administrative byrder.

- Vi vil gerne yde en god og effektiv offentlig service, der tager udgangspunkt i virksomhedernes situation. Det skal være simpelt, at finde rundt i vores love og regler. Formålet er, at lette virksomhedernes administrative byrder og sikre en effektiv erhvervsregulering. Nudging er en ny metode, der kan gøre os endnu bedre i vores måde at møde virksomhederne på. Derfor er det naturligt, at vi i Erhvervsstyrelsen afsøger potentialerne for at bruge nudging,  siger vicedirektør i Erhvervsstyrelsen, Anders Hoffmann.

Skal vi nudge  - altså puffe – dine kunder henimod dig?

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!